5 טיפים לבניית אתר תותח

1. הגדירו קהל יעד ומטרה

כדי ליצור אתר ייחודי, אתם חייבים לאפיין את קהל היעד שלכם, ולהגדיר את מטרת האתר.
נסו לחשוב: מי קהל היעד? מה הוא מחפש? איך הוא מגיע לאתר? מה מניע אותו? מה אתם רוצים לגרום לו לעשות? כך תיצרו אתר אפקטיבי שאכן יעשה את העבודה.

2. אל תתפשרו על תמונות

בעלי אתרים רבים לא מבינים עד כמה תמונות קריטיות לאתר שלהם. אפילו האתרים המינימליסטיים ביותר, צריכים תמונות טובות שישדרגו אותם.

  • אם מדובר באתר חנות, כדאי להיעזר בצלם מקצועי שיצלם את כל המוצרים שלכם.
  • כאשר מדובר באתר תדמית של חברה, כדאי להוציא צלם לשטח ולצלם תמונות של הצוות, של המשרד ושל פרוייקטים.
  • אין לכם אפשרות לצלם? השקיעו בתמונות ממאגרים בתשלום. כך תקבלו תמונות איכותיות ללא חשש של זכויות יוצרים.

3. עקביות צבעים, פונטים ואלמנטים

אחת המחלות של אתרי אינטרנט, היא פיזור בעיצוב. כמו הלוגו שלכם, גם האתר חייב להיות מבוסס על צבע אחד מרכזי, וצבע משני שמשלים אותו. הצבע שתבחרו ילווה את כל האתר, וייצור מותג מובחן ונעים לעין. בחירת הפונטים הוא חלק חשוב מאוד בו נבחין בין מה שהאתר צריך לשדר לבין קריאות, אסטתיקה וניראות. אפשר לבחור פונט ראשי ופונט משני שישלים אותו אך לא מומלץ להתפזר עם כל הפונטים שתמצאו. מומלץ להחליט מראש על פלטת צבעים שתסתדר עם הלוגו. פונטים שישלימו אחד את השני ואלמנטים שיוסיפו בלי לבלבל.

4. ריווח עושה פלאים

הנטיה לנסות לנצל את ‘שטח הנדלן’ של האתר עלולה ליצור אתר פחות אסתטי ונעים לעין. בעלי אתרים ינסו לעיתים להכניס עוד טקסט, להוסיף תמונה, לחזק את המסר. אבל אתרים טובים, הם אתרים ששומרים על ריווח. וכמו שגדולים וטובים כבר אמרו: Less is more – פחות שווה יותר.
חשוב ליצור מרווחים המאפשרים לעיניים לנשום, למבט להתמקד ולגולש לאהוב את האתר שלכם ולהרגיש בו טוב.

5. תהפכו את האתר לאישי

חברות רבות, נוטות להדגיש את השירותים שלהן, את המקצועיות ואת הניסיון. מה הן שוכחות? להציג את האנשים.
לקוח פוטנציאלי שמגיע לאתר שלכם רוצה להבין מי אתם. הוא שמח לשמוע שאתם מקצועיים, או חכמים, אבל הוא רוצה לדעת מי אחראי על האתר הזה. לדעת עם מי הוא יוצר קשר בסופו של דבר.
מה עושים? מציגים באתר תמונות ושמות של אנשים אמיתיים מהעסק. כותבים כמה מילים- לא צריך סיפור – על האנשים שהלקוח הולך לפגוש או להתחבר אליו.
נסו לחשוב מי ייצג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר מול הגלשים.

הטיפים האלה הם רק קריאת כיוון בדרך למטרה.
נשמח לדבר, לייעץ ולבנות עבורכם את האתר החדש.
אז.. שנקבע פגישה?

× נשמח לעזור